onsdag 11 oktober 2017

Hösttider


För projektets räkning planeras lite bokprat, spelkvällar men även en liten officiell avslutning den 2/11. Den 10/11 så föreläser jag om projektet på länsbibliotekets BUS dagar (Barn ung och skolbibliotekarier) 

Jag vill förutom detta hinna med två saker till.

Projektet har på många sätt blivit en kulturbrygga mellan ungdomarna och vårt bibliotek men också mellan kulturutövarna/bibliotek samt kulturproducenterna och bibliotek. På senare tid har verkligen intresset från förlag, författare och olika tidningar varit ganska stort. Så här i projektet slutskede vill jag även göra mig tillgänglig för att lyfta både debatt inom biblioteksvärlden men även öka kunskap om bibliotek och delaktighet hos kulturutövarna.
Det har varit svårt att hinna med detta i det dagliga arbetet men så här i projektets slutskede vill jag göra mig tillgänglig för brädspelstidningar, biblioteksblad för intervjuer och samtal.
Jag ska försöka länka artiklarna som finns på nätet här i bloggen men mycket kommer nog att hamna i pappersform.
Är man intresserad av detta så maila mig på:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar